Skal markedsføring på banen fordi du mangler kunder i dit firma i Kolding. Så er det oplagt at se nærmere på, hvad der er den bedste løsning for dig. En ting er sikkert, en hjemmeside der sælger godt, det er alle pengene værd uanset, hvor trafikken kommer fra, om det er annoncering på sociale medier, eller google ads, eller organisk trafik. Måske får du anbefalinger fra andre kunder og der søges på dit brand. Konverterer din hjemmeside godt, så falder prisen for at få en kunde i butikken. Vil du forsøge dig med seo kolding så klik her. Søgemaskineoptimering skaber bedre placeringer i søgeresultaterne og det giver organisk trafik. Det er altid en god, men langsigtet investering. Dog er du ude efter lokale søgetermer, altså som indeholder bynavn, så kan topplaceringer komme ret hurtigt. Er dit fundament i orden, så er der kort vej til succes med lokal seo..
Google ads vs. facebook ads
I sidste ende så kommer det an på… DATA.. Analytics er et værktøj der kan fortælle dig, hvilken annoncering der giver det bedste afkast. Nogen vil ikke på sociale medier, men der er vel ingen grund til at smide penge i havet, hvis ikke det er nødvendigt. Facebook ads, giver det bedste afkast, hvis man laver en reklame, som folk ikke kan lade være med at klikke på. Her betales nemlig for antallet af visninger. Google ads, der betaler man for antallet af klik, og prisen pr. klik varierer alt efter konkurrencen på søgetermerne. Så har du relevante søgetermer, som ikke ret mange som annoncerer på, så det en stor fordel. Det er naturligvis også vigtigt, at det er sat op af en ekspert. Man kan nemlig spilde rigtig mange penge på den slags markedsføring, hvis man forsøger at sætte det op selv, uden at have den store indsigt i det. Ring derfor google ads op, og hør om dine muligheder for at en af deres eksperter kan sætte det op for dig.