Hvis du planlægger at starte en hjemmeside eller blog på WordPress, vil det at ansætte en dygtig WordPress-udvikler være afgørende for dit projekts succes. Men hvordan vælger du den rigtige? Her er vores top 5 tips.

1. Tjek deres tekniske færdigheder

Det er vigtigt at finde en udvikler, der har en solid forståelse for kerneprogrammeringssprog som PHP, HTML, CSS og JavaScript, som er grundlaget for WordPress. Udvikleren bør også have erfaring med WordPress specifikke funktioner og plugins.

2. Erfaring er afgørende

Hvor lang tid har udvikleren arbejdet med WordPress? Jo længere tid, desto bedre. Erfaring kan ofte være afgørende for at forstå, hvordan man løser komplekse problemer og hvordan man bedst udnytter platformens funktioner.

3. Se på tidligere arbejde

En god måde at vurdere en udviklers færdigheder på er at se på tidligere projekter, de har arbejdet på. Dette vil give dig en fornemmelse af deres designfærdigheder, tekniske dygtighed og kreativitet.

4. Kommunikation er nøglen

Din udvikler skal være i stand til effektivt at kommunikere med dig under hele projektet. God kommunikation sikrer, at jeres visioner matcher, og at projektet bevæger sig i den rette retning.

5. Overvej vedligeholdelse og support

Dit websted vil kræve løbende vedligeholdelse og support, så det er en god idé at finde en udvikler, der også kan tilbyde disse tjenester. Se efter udviklere, der tilbyder en omfattende løsning, der inkluderer vedligeholdelse og support efter projektets afslutning. En løsning som Calio tilbyder, kan være det, du leder efter.

Ved at følge disse tips, vil du være i stand til at finde en dygtig WordPress-udvikler, der kan hjælpe dig med at realisere dit projekt.