Ønsker du at blive husejer, men synes at boliglån kan være dyre og uoverskuelige? Der er mange aktører på markedet, der tilbyder forskellige lånemuligheder, men en af dem er pensam, en attraktiv aktør, der står stærkt med deres tilbud om billige boliglån.

Hvem er pensam?

Pensam er en af Danmarks største pensionsselskaber. De administrerer pensionsordninger for over 460.000 medlemmer inden for social- og sundhedsområdet samt det grønne område og har erhvervet sig stor ekspertise inden for pensionsområdet. Ud over pension tilbyder pensam en lang række forsikringer og låneordninger, herunder relativt billige boliglån.

Hvordan kan pensam tilbyde billige boliglån?

Selskabets evne til at tilbyde attraktive og konkurrencedygtige priser på boliglån skyldes flere faktorer. En vigtig faktor er pensams forretningsmodel, der er non-profit og kundeejet. Det betyder, at eventuelle overskud bliver investeret tilbage i virksomheden til gavn for medlemmerne. Derfor kan de bruge deres indtægter på at holde rente- og gebyrniveauerne nede på deres udlånsprodukter, herunder boliglånene.

Hvordan ansøger man om boliglån hos pensam?

For at ansøge om et boliglån hos pensam, skal du være medlem af pensams pensionsskema. Du kan nemt ansøge om boliglån online via deres hjemmeside. Når du har udfyldt og indsendt ansøgningsskemaet, vil en af pensams rådgivere kontakte dig for en samtale. Undervejs i hele processen vil du blive guidet og rådgivet, så du ender op med det boliglån, der passer bedst til netop din situation.

For yderligere information omkring pensams billige boliglån kan du klikke her.

Hvad er pensam’s særlige fordel?

Pensam’s særlige fordel er, at de som en non-profit organisation geninvesterer deres overskud tilbage i virksomheden. På den måde kan de tilbyde billige boliglån til deres medlemmer.

Hvordan ansøger man om et boliglån hos pensam?

Du kan nemt ansøge om et boliglån online via pensam’s hjemmeside. Efter ansøgningen er sendt, vil en af pensam’s rådgivere tage kontakt til dig.

Er pensam kun for folk inden for social- og sundhedsområdet?

Nej, pensam administrerer pensionsordninger for både social- og sundhedsområdet samt det grønne område.